Tältä sivulta löydät vastaukset Usein Kysyttyihin Kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Bittimaatti ei antanut coineja, mitä teen?
Jos Bittimaatti ei syystä tai toisesta lähetäkään sinulle juuri ostamiasi coineja, täytä reklamaatiolomake tästä.
Käsittelemme reklamaatiot arkisin klo 9-15.
Bittimaatti ei antanut seteleitä, mitä teen?
Jos Bittimaatti ei syystä tai toisesta anna sinulle seteleitä coineja myydessäsi, täytä reklamaatiolomake tästä.
Käsittelemme reklamaatiot arkisin klo 9-15.
Bittimaatti lähetti coinit väärään osoitteeseen, mitä teen?
Jos olet luonut lompakossasi uusia osoitteita ja syötit bittimaattiin vahingossa jonkin vanhoista osoitteista, lähetyksen pitäisi saapua perille normaalisti. Vanhat kryptovaluuttaosoitteet eivät lakkaa toimimasta, kunhan kyseinen lompakko on edelleen hallinnassasi.
Olethan tarkkana Bittimaatin käytössä, sillä setelin syöttäminen automaattiin on sitova ostopäätös, eikä väärään osoitteeseen lähetettyjä kryptovaluuttoja ole mahdollista saada takaisin.
Unohdin hakea varani Bittimaatista myynnin jälkeen, mitä teen?
Kun myyt Bittimaatilla coineja, automaatti pyytää välillä puhelinnumeron, johon se myöhemmin ilmoittaa milloin voit hakea käteiset automaatilta. Tämä tapahtuu usein varsinkin suurempien summien kohdalla.
Tekstiviestin saapumisen jälkeen sinulla on vuorokausi (24h) aikaa hakea käteiset Bittimaatilta. Jos et ole kerennyt hakemaan varoja, täytä reklamaatiolomake tästä.
Palautus saadaan tehtyä tuota pikaa, kun tiedot on tarkistettu. Palautuksessa kestää normaalisti 1-2 päivää, ellei palautukseen liity epäselvyyksiä.
Onko Bittimaatissa riittävästi saldoa?
Jos olet menossa ostoksille mutta mietit, onkohan jossain tietyssä Bittimaatissa tarpeeksi saldoa, voit tarkastaa tilanteen ennen matkaan lähtöä täältä.
Selaa sivua alemmaksi, kunnes löydät “Sijainnit” otsikon alta jokaisen Bittimaatin kertanosto- ja ostosaldon, sekä tilan. Jos tila on Online, Bittimaatti on toiminnassa. Jos tila taas näyttää Offline, ei Bittimaatti ole sillä hetkellä käytettävissä.
Onko Bittimaatissa osto- tai nostorajaa?
Bittimaatilla ei ole käyttäjäkohtaisia rajoituksia. Kuitenkin voimme kysyä lisätietoja ja tehdä selvitystyötä yksittäisille tapahtumille tai yleiselle käytölle tapauskohtaisesti. Tämän selvitystyön aikana käyttö on rajoitettua.