Asiakasvalitus / Kundklagomål / Customer complaint
Asiakasvalitukset voidaan lähettää seuraavilla kielillä: FI, SWE, ENG.
Kundklagomål kan skickas in på följande språk: FI, SWE, ENG.
Customer complaints can be submitted in the following languages: FI, SWE, ENG.
Asiakasvalitukset FI
Asiakasvalituslomakkeen löydät seuraavasta linkistä: asiakasvalitus
Hyväksytty asiakasvalitus:
Asiakasvalitus on asiakkaan ilmoitus siitä, että on tyytymätön saamaansa palveluun tai tuotteeseen. Se voi liittyä monenlaisiin asioihin, kuten huonoon asiakaspalveluun, tuotteen laatuun tai toimitusviivästyksiin.
Hylätty asiakasvalitus:
ESMA-asetuksen mukaan asiakasvalituksia tulee käsitellä ja rekisteröidä, mutta valitusprosessi hyväksytään vain silloin, kun valitus liittyy palvelun toimintaan tai sopimusehtojen mukaiseen tapahtumaan eikä asiakkaan henkilökohtaisiin tai subjektiivisiin kokemuksiin. Sopimusehtojen vastainen käyttö on syy asiakasvalituksen hylkäämiseen.
Asiakasvalituksen toimitus
Asiakasvalitukset voi lähettää Bittimaatti Oy:n asiakaspalveluun linkissä olevalla ESMA-lomakkeella. Asiakasvalitukset voidaan lähettää osoitteeseen sähköisesti [email protected] tai kirjepostilla osoitteeseen:
Bittimaatti Oy, Ketjutie 3, 04220 KERAVA
Kirjepostin perille saattamisesta vastaa valituksen tekijä. Bittimaatti ei vastaa kirjepostilähetysten viivytyksistä tai katoamisesta.
Valituksen tiedot ja sisältö
Asiakasvalituksen sujuvan käsittelyn helpottamiseksi suositellaan että kaikki valitusta koskevat tiedot täytetään ESMA-mallipohjan mukaan niiltä osin, kuin ne asiakasta koskevat, mutta valitus voi olla vapaa muotoinen.
Käsittelyaika
Bittimaatti Oy:n asiakasvalitusten käsittelyaika on 14 arkipäivää ellei muuta aikataulua ole annettu. Sama käsittelyaika koskee kirjepostitse saapuneita asiakasvalituksia. Asian käsittelee Bittimaatti Oy:n asiakaspalvelu.
Kundklagomål SE
Du hittar kundklagomål formuläret på länken: kundklagomål
Godkänt kundklagomål
Ett kundklagomål är en anmälan från en kund som uttrycker missnöje med den mottagna tjänsten eller produkten. Det kan gälla olika saker, såsom dålig kundservice, produktkvalitet eller leveransförseningar.
Avvisat kundklagomål
Enligt ESMA-förordningen ska kundklagomål behandlas och registreras, men ett klagomålsförfarande godkänns endast när klagomålet gäller en händelse som har utförts i enlighet med tjänstens funktion eller avtalsvillkor, och inte grundar sig på kundens personliga eller subjektiva upplevelser. Användning i strid med avtalsvillkoren är en grund för att avvisa kundklagomålet.
Inlämning av kundklagomål
Kundklagomål kan skickas till Bittimaatti Oy:s kundtjänst med den ESMA-blankett som hittas via länken. Klagomål kan skickas antingen elektroniskt till [email protected] eller per post till:
Bittimaatti Oy, Ketjutie 3, 04220 KERAVA.
Avsändaren ansvarar för att postförsändelser når fram. Bittimaatti ansvarar inte för förseningar eller borttappade postförsändelser.
Uppgifter och innehåll i klagomålet
För att underlätta en smidig hantering av kundklagomål rekommenderas att all information som rör klagomålet fylls i enligt ESMA:s mall, i den utsträckning det gäller kunden, men klagomålet kan vara fritt formulerat.
Handläggningstid
Handläggningstiden för kundklagomål hos Bittimaatti Oy är 14 arbetsdagar om inget annat tidsschema meddelats. Samma handläggningstid gäller för klagomål som inkommit via post. Ärendet handläggs av Bittimaatti Oy:s kundtjänst.
Customer Complaints ENG
You can find the customer complaint form at the following link: customer complaint
Accepted Customer Complaint:
A customer complaint is a customer’s notification that they are dissatisfied with the service or product they have received. It can relate to various issues, such as poor customer service, product quality, or delivery delays.
Rejected Customer Complaint
According to the ESMA regulation, customer complaints must be processed and registered, but the complaint process is only accepted when the complaint concerns an event carried out in accordance with the service’s functionality or terms and conditions, and not to the customer’s personal or subjective experiences. A complaint based on a violation of the terms and conditions is grounds for rejecting the complaint.
Customer Complaint Submission
Customer complaints can be sent to Bittimaatti Oy’s customer service using the ESMA form available via the link. Complaints should be sent electronically to [email protected] or by mail to:
Bittimaatti Oy, Ketjutie 3, 04220 KERAVA.
The sender is responsible for ensuring the complaint reaches the intended address. Bittimaatti is not responsible for any delays or lost mail.
Complaint Details and Content
To facilitate the smooth handling of customer complaints, it is recommended that all information related to the complaint be completed according to the ESMA template, to the extent that it concerns the customer, although the complaint itself may be submitted in a free form.
Processing Time
The processing time for customer complaints at Bittimaatti Oy is 14 business days unless another timeline is provided. The same processing time applies to complaints received by mail. The complaint will be processed by Bittimaatti Oy’s customer service.