Asiakasvalitus / Kundklagomål / Customer complaint

Asiakasvalitukset voidaan lähettää seuraavilla kielillä: FI, SWE, ENG.

Kundklagomål kan skickas in på följande språk: FI, SWE, ENG.

Customer complaints can be submitted in the following languages: FI, SWE, ENG.

 

Asiakasvalitukset FI

Asiakasvalituslomakkeen löydät seuraavasta linkistä: asiakasvalitus

Hyväksytty asiakasvalitus:

Asiakasvalitus on asiakkaan ilmoitus siitä, että on tyytymätön saamaansa palveluun tai tuotteeseen. Se voi liittyä monenlaisiin asioihin, kuten huonoon asiakaspalveluun, tuotteen laatuun, toimitusviivästyksiin.

Hylätty asiakasvalitus:

ESMA-asetuksen mukaan asiakasvalituksia tulee käsitellä ja rekisteröidä, mutta valitusprosessi hyväksytään vain silloin, kun valitus liittyy palvelun toiminnan tai sopimusehtojen mukaan suoritettuun tapahtumaan, eikä asiakkaan henkilökohtaisiin tai subjektiivisiin kokemuksiin. Sopimusehtojen vastainen käyttö on syy asiakasvalituksen hylkäämiseen.

Asiakasvalituksen toimitus

Asiakasvalitukset voi lähettää Bittimaatti Oy:n asiakaspalvelulla linkissä olevalla ESMA-lomakkeella. Asiakasvalitukset voidaan lähettää  osoitteeseen sähköisesti [email protected] tai kirjepostilla osoitteeseen:

Bittimaatti Oy, Ketjutie 3, 04220 KERAVA

Kirjepostin perille saattamisesta vastaa valituksen tekijä. Bittimaatti ei vastaa kirjepostilähetysten viivytyksistä tai katoamisesta. 

Valituksen tiedot ja sisältö

Asiakasvalituksen sujuvan käsittelyn helpottamiseksi suoritellaan että kaikki valitusta koskevat tiedot täyttää ESMA-mallipohjan mukaan niiltä osin kun ne asiakasta koskevat, mutta valitus voi olla vapaa muotoinen.

Käsittelyaika

Bittimaatti Oy:n  asiakasvalituksien käsittelyaika on 14 arkipäivää ellei muuta aikataulua ole annettu. Sama käsittelyaika koskee kirjepostitse saapuneita asiakasvalituksia. Asian käsittelee Bittimaatti Oy:n asiakaspalvelu.

Kundklagomål SE

Du hittar kundklagomål formuläret på länken: kundklagomål

Godkänt kundklagomål

Ett kundklagomål är en anmälan från en kund som uttrycker missnöje med den mottagna tjänsten eller produkten. Det kan gälla olika saker, såsom dålig kundservice, produktkvalitet eller leveransförseningar.

Avvisat kundklagomål

Enligt ESMA-förordningen ska kundklagomål behandlas och registreras, men ett klagomålsförfarande godkänns endast när klagomålet gäller en händelse som har utförts i enlighet med tjänstens funktion eller avtalsvillkor, och inte baseras på kundens personliga eller subjektiva upplevelser. Användning i strid med avtalsvillkoren är en grund för att avvisa kundklagomålet.

Inlämning av kundklagomål

Kundklagomål kan skickas till Bittimaatti Oy:s kundtjänst med den ESMA-blankett som finns via länken. Klagomål kan skickas antingen elektroniskt till [email protected] eller per post till:

Bittimaatti Oy, Ketjutie 3, 04220 KERAVA.

Avsändaren ansvarar för att postförsändelser når fram. Bittimaatti ansvarar inte för förseningar eller borttappade postförsändelser.

Uppgifter och innehåll i klagomålet

För att underlätta en smidig hantering av kundklagomål rekommenderas att all information som rör klagomålet fylls i enligt ESMA:s mall, i den utsträckning det gäller kunden, men klagomålet kan vara fritt formulerat.

Handläggningstid

Handläggningstiden för kundklagomål hos Bittimaatti Oy är 14 arbetsdagar om inget annat tidsschema meddelats. Samma handläggningstid gäller för klagomål som inkommit via post. Ärendet handläggs av Bittimaatti Oy:s kundtjänst.

Customer Complaints ENG

You can find the customer complaint form from the following link: customer complaint

Accepted Customer Complaint:

A customer complaint is a customer’s notification that they are dissatisfied with the service or product they have received. It can relate to various issues, such as poor customer service, product quality, or delivery delays.

Rejected Customer Complaint 

According to the ESMA regulation, customer complaints must be processed and registered, but the complaint process is only accepted when the complaint relates to an event performed according to the service’s operation or terms and conditions, and not to the customer’s personal or subjective experiences. A complaint based on a violation of the terms and conditions is grounds for rejecting the complaint.

Customer Complaint Submission

Customer complaints can be sent to Bittimaatti Oy’s customer service using the ESMA form provided via the link. Complaints should be sent electronically to [email protected] or by mail to:

Bittimaatti Oy, Ketjutie 3, 04220 KERAVA.

The sender is responsible for ensuring the complaint reaches the intended address. Bittimaatti is not responsible for any delays or loss of mail.

Complaint Details and Content

To facilitate the smooth handling of customer complaints, it is recommended that all information related to the complaint be completed according to the ESMA template, to the extent that it concerns the customer, although the complaint itself may be submitted in free form.

Processing Time

The processing time for customer complaints at Bittimaatti Oy is 14 business days unless another timeline is provided. The same processing time applies to complaints received by mail. The complaint will be processed by Bittimaatti Oy’s customer service.